02:39

1403/08/01

کسب مقام اول استانی كميته امداد رودسر دزمینه تسهیلات اشتغال

فرماندار شهرستان رودسر : بیش از 22 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رودسر پرداخت گردید .

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبح رانکوه ؛ امیر جانبازی رودسری فرماندار شهرستان رودسر با اشاره به نقش بانک ها در رشد و توسعه شهرستان گفت : بانک ها نقش عمده و تأثیرگذاری در رشد و شکوفایی شهرستان در همه ابعاد عمرانی ، اقتصادی و اجتماعی دارند .
وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال در سطح شهرستان کمک و مساعدت بانک ها را می طلبد افزود : با توجه به تخصیص تسهیلات از سوی دولت در زمینه های مختلف سعی شود تسهیلات به موقع و با سهولت در اختیار متقاضیان قرار گیرد .
امیر جانبازی رودسری در ادامه با اشاره به کسب مقام نخست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان در زمینه پرداخت تسهیلات صندوق اشتغال در سطح استان گفت : کسب این مقام نشان از تعامل و همکاری خوب بانک های عامل شهرستان با کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان را دارد .
فرماندار شهرستان رودسر در ادامه سخنان خود به نرخ بیکاری در کشور و استان اشاره نموده¬ وگفت: با توجه به آمارهای رسمی کشور نرخ بیکاری استان گیلان در دولت گذشته 15/6 درصد بوده و این آمار در شش ماه نخست سال جاری در استان به 9/6 درصد رسیده است که در این راستا با سیاستها¬ی استان بیش از پیش همراه شده¬ایم و این روند همچنان ادامه دارد .
وی خاطر نشان کرد : استان گیلان قبل از تصدی دولت یازدهم رتبه پنجم را از حیث بیکاری به خود اختصاص داده بود که هم اکنون به رتبه 25رسیدیم و از حیث رفع بیکاری رتبه خوبی است و در واقع جزو استان های موفق در اشتغال هستیم.
امیر جانبازی رودسری خاطر نشان کرد : در سال 94 در مجموع 49 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان توسط بانک های عامل شهرستان پرداخت شد و در سال جاری نیز 15 مورد تسهیلات خود اشتغالی از محل صندوق اشتغال نیازمندان کمیته امداد امام خمینی (ره) در مجموع 330 میلیون تومان بود پرداخت گردید .
وی در ادامه به 280 مورد سهمیه اشتغال 15 میلیون تومانی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان در سال جاری اشاره نمود و افزود : این میزان سهمیه اشتغال از محل اعتبارات بانک ها و در مجموع مبلغ 39 میلیارد ریال می باشد که تا کنون 22 میلیارد و 200 میلیون ریال آن پرداخت شده است .
فرماندار شهرستان رودسر خاطر نشان کرد : اولویت اصلی در پرداخت تسهیلات خوداشتغالی مربوط به زنان سرپرست خانوار با هدف توانمندسازی آنان در بحث معیشتی می باشد .

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *