02:11

1403/08/01

درباره ما

سایت رانکوه نیوز در یک نگاه

رانکوه نیوز رسانه ای است که کار خود را از سال ۱۳۹۳ شروع کرده است و تلاش دارد آخرین خبرها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز گیلان ,ایران و جهان را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

رانکوه نیوز خود را در امر اطلاع‌رسانی مستقل می‌داند و در چارچوب قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی و با تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و شهیدان گرانقدر انقلاب در امر خبررسانی گام بر می دارد.

اعضای تحریریه پایگاه اطلاع رسانی رانکوه نیوز اعم از خبرنگاران، عکاسان، دبیران و سردبیر مجموعه اصول و معیارهای اخلاقی حرفه‌ای را با توجه به استانداردهای ‌این حرفه، به عنوان اصول اخلاقی خویش تلقی می‌کنند و رعایت آن را وظیفه خود می‌دانند.

۱.وظیفه آگاهی‌بخشی در راس وظایف حرفه روزنامه‌نگاری قرار گرفته است. از همین رو دیارمیرزا بر رعایت انصاف و بی‌غرضی خبرنگار، خودداری وی از تبلیغات سیاسی و جناحی تاکید دارد و به خبر به منزله یک خدمت‎ ‎اجتماعی و نه یک کالای بازرگانی نگاه می کند.

۲- رانکوه نیوز تنها اخبار و ‏اطلاعاتی را که منشاء و منبع آنها مشخص است، منتشر‎ ‎کند و در صورت لزوم قید رعایت ‏احتیاط نسبت به صحت آنها را نیز یادآور می شود.

۳-رانکوه نیوز ضمن تاکید به برخورداری همگان از اخبار و‎ ‎اطلاعات صحیح و مؤثر، در صورت اینکه نادرستی هر مطلب ‏منتشر شده ای مشخص شود، آن را تصحیح‎ ‎کرده و به حق جواب ‏خوانندگان و افراد ذی نفع در مورد مندرجات و محتویات نشریات و سایر‎ ‎رسانه ها احترام می گذارد.

۴ – خبــرنگاران «رانکوه نیوز » بدون دخالت پیش‌فرض‌های خود، خبر و گزارش را تهیه و تنظیم می‌کنند امادر عین حال «بی‌طرفی» هیچگاه به معنی بی‌نظر بودن نیست.

۵ – حریم خصوصی افراد برای ما محترم است از این رو خبرنگاران «رانکوه نیوز» توجه خاصی به رعایت حیثیت شخصی و زندگی خصوصی افراد دارند.

۶- احترام به استقلال و حاکمیت ملی، نظم وامنیت‎ ‎عمومی و آرامش روانی جامعه و دفاع از منافع عمومی و‎ ‎حراست از نهادهای قانونی ‏، از وظایف اجتماعی مهم خبرنگاران بشمار می‌‌ر‎‌ود که مجموعه رانکوه نیوز نیز بدان واقف است.