02:39

1403/08/01

یکی از اهداف مهم فدراسیون توسعه کشتی در استان ها است.

دبیر فدراسیون کشتی گفت: یکی از اهداف و سیاست  های مهم فدراسیون ، توسعه کشتی در استان های مختلف کشور است.

 

 

 

به گزارش صبح رانکوه رضا لایق  افزود : با توجه به این امر ، فدراسیون کشتی تصمیم گرفت تا مسابقات قهرمانی کشور را به صورت تیمی برگزار کند.
وی که برای برگزاری مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور در رشت حضور دارد ، اظهار کرد : پیش از این ، شش مسابقه قهرمانی کشور در رده های سنی مختلف برگزار می شد اما هم اینک ، 18 مسابقه قهرمانی کشور برگزار می شود و به همین دلیل استانهای مختلف بیش از پیش در برگزاری رقابتها حضور فعال و گسترده تری خواهند داشت.
وی ادامه داد: استانها بازوان قوی فدراسیون کشتی بشمار می روند و موفقیت هایی که در رشته کشتی کسب می شود ، مرهون زحمات استان ها و هیات های مختلف در اقصی نقاط ایران است .
دبیر فدراسیون کشتی در ادامه به برنامه های مهم فدراسیون در سال جاری اشاره و بیان کرد : مسابقات بسیار مهمی را در شش ماهه دو م پیش رو داریم که می توان به رقابتهای کشتی قهرمانی دانشجویان جهان اشاره کرد .
وی اضافه کرد : همچنین مسابقات جهانی غیر المپیک نیز آذر ماه سال جاری در کشور مجارستان برگزار خواهد شد که ایران با قدرت در این مسابقات حضور خواهد یافت .
رضا لایق اشاره کرد: شرکت در مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان و حضور قدرتمند در مسابقات جام جهانی کشتی که اسفند ماه سال جاری در ایران برگزار خواهد شد ، از دیگر برنامه های مهم فدراسیون بشمار می رود.
وی گفت : برگزاری با شکوه مسابقات کشتی بین المللی جام جهان پهلوان تختی و همچنین برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده های سنی مختلف ، از دیگر برنامه های فدراسیون کشتی در سال جاری است.
مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوان کشور از روز پنجشنبه با حضور حدود یکصد کشتی گیر از 10 استان در رشت آغاز شده که این رقابتها امروز با معرفی تیمهای برتر پایان می یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *