موفقیت سازمانها، ادارات ، شرکتها و دوام شان در عرصه ها و فعالیتهای تخصصی مختلف به عملکرد روابط عمومی ها وابسته است و روابط عمومی ها سکانداری آن را برعهده دارند.
روابط عمومی ها به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمانها تلقی شده و به عنوان کانون تفکر معرفی شده اند و وجود چنین تشکیلاتی آن هم در سطحی متعالی و برخوردار از روش های پیشرفته برای ارتباط و اطلاع رسانی، امری ضروری و غیر قابل اجتناب است.
روابط عمومی ها میتوانند با بکارگیری تجهیزات و دانش روز برای تقویت ارتباط هرچه بهتر با آحاد جامعه، تنویر افکارعمومی و تحقق برنامهها و اهداف راهبردی شهرستان را فراهم نمایند ، به طوری که دستاوردهای مجموعه دولت در حوزههای مختلف به خوبی تبیین شود.ا
اینجانب ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را صمیمانه به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی بویژه مدیران و کارشناسان پرتلاش روابط عمومی دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی و غیردولتی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق آنان را در سال ” رشد تولید و مهار تورم ” و در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین ، از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم .