03:49

1403/05/06

لو رفتن حمل کالاي قاچاق در املش

فرمانده انتظامي املش از توقيف يک دستگاه خودرو سواري آردي حامل بيش از 17 هزار نخ سيگار و 18 بسته تنباکو خارجي فاقد هرگونه مجوز و قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش رانکوه نیوز به نقل ازخبرگزاري پليس،سرهنگ “حسين اميدخواه” با بيان اينکه واردات غيرقانوني انواع دخانيات خسارت سنگيني به اقتصاد کشور وارد مي‌کند، اظهارداشت: پليس با تمام توان با قاچاقچيان و اخلالگران نظم و امنيت اقتصادي مقابله مي‌کند.

وي در ادامه با اشاره به اينکه ماموران انتظامي حين گشت‌زني در سطح حوزه استحفاظي به يک دستگاه خودرو سواري پژو آردي مشکوک شده و براي بررسي آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسي از اين خودرو، 17 هزار و 240 نخ انواع سيگار و 18 بسته تنباکو خارجي فاقد هرگونه مجوز و قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان املش ارزش تقريبي اين کشفيات را طبق نظر کارشناسان، 263 ميليون ريال عنوان کرد و بيان‌داشت: در اين خصوص متهم 46 ساله با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت.

اين مقام انتظامي در پايان با تاكيد بر اينکه قاچاق پديده‌اي است که از جهات گوناگون حيات سالم زندگي، اقتصاد و فرهنگ يک جامعه را تهديد مي‌کند، گفت: پليس با تمام توان با قاچاقچيان و اخلالگران نظم و امنيت اقتصادي مقابله مي‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *