03:03

1403/05/06

تشکیل بانک اطلاعات نخبگان شهرستان املش

.به گزارش رانکوه نیوز؛  ابراهیم سلیمی فر مسئول بسیج علمی، پژوهشی سپاه ناحیه  شهرستان املش گفت از مهمترین اقدامات، شناسایی مسائل و مشکلات به تفکیک حوزه های مقاومت بسیج و شناسایی آسیب های موجود در عرصه ها و موضوعات گوناگون در پایگاههای مقاومت انجام شد.

وی افزود بانک اطلاعات نخبگان شهرستان تشکیل شد و سپس تشکیل هسته های علمی در سطح پایگاههای مقاومت و پایگاه علمی برای بررسی مسائل و مشکلات محلات تشکیل شد تا بتوانند برای برنامه ریزی و حل مسائل از هسته های علمی برای پیشرفت منطقه برنامه ریزی کنند.

وی ادامه داد شناسایی و معرفی شرکتها دانش بنیان و تشکیل بانک اطلاعات مراکز آموزش عالی شهرستان برای برگزاری کلاسهای متعدد برای بالا بردن سطح علمی اقشار مختلف شهرستان اقدامات لازم انجام شد.

ابراهیم سلیمی فر خاطر نشان کرد برگزاری کلاس نجوم در سطح ناحیه برای بسیجیان تشکیل شد و همچنین برگزاری کلاسهای تقویتی، و درسی و مهارتی بصورت مجازی و حضوری از قبیل ریاضی، رایانه، عربی، زبان، پرورش گلهای زینتی، کارگاه مهارتی، عکاسی و فیلمبرداری در سطح پایگاه ها و پایگاه علمی تشکیل گردید.

وی تصریح کرد برگزاری نشست امنیت غذایی با حضور کارشناسان جهاد کشاورزی وکانون بسیج جامعه کشاورزی، کارشناسان طرح همگام با کشاورز با فرمانده سپاه ناحیه املش سرهنگ حمید یحیی پور در سطح ناحیه تشکیل گردید. در این جلسه سرهنگ یحیی پور عنوان کرد در صورت توسعه کشاورزی از طریق افزایش عملکرد محصولات در واحد سطح، کنترل آفات و بیماریها، افزایش بازه آب و خاک، کاهش ضایعات تولیدی، اصلاح الگوی تغذیه امکان دستیابی به امنیت غذایی پایدار در سطح بالا وجود دارد. و کانون بسیج جامعه کشاورزی سپاه شهرستان املش اقدامات لازم را در این خصوص به مرحله اجرا در آورده است.

ابراهیم سلیمی فر در ادامه گفت به همت پایگاه علمی شهید جبار رمضانی ایجاد مرکز تولید ماسک و شیلد حفاظتی صورت ایجاد شد و کارگاه تولید ماسک به همت گروه جهادی شهید باش بتن افتتاح شد.

وی افزود از دیگر اقدامات، برپایی نمایشگاه برای دستاوردهای علمی دانش آموزان به همت بسیج دانش آموزی انجام شد و دانش آموزان  توانستند دستاوردهای علمی خود را در این نمایشگاه شرکت دهند.

وی ادامه داد آموزش نیروهای پایور و بسیجی جهت اجرای طرح غربالگری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جهت شناسایی بیماران کرونایی در سطح شهرستان انجام شد وی افزود کارهای صورت گرفته در سال جدید نیزادامه خواهد داشت تا موانع مشکلات در سطح شهرستان حل شود تا در زمینه های مختلف علمی شهرستان املش به نتیجه مطلوب برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *