03:04

1403/05/06

«خواهر خواندگی» املش و کنیا فرصتی ویژه در حوزه کشاورزی و گردشگری است

به گزارش خبرنگار رانکوه نیوز،محمد رنجبر در مراسم تودیع ومعارفه معاون عمرانی فرمانداری اظهار داشت: از تلاش ها و زحمات طاوسه که ارتباط خوبی با دهیاران وشوراهای روستاها داشت ،تقدیر وتشکر ویژه نمود و گفت: این ارتباطات خوب باعث رفع برخی مشکلات عمرانی می شد.

وی افزود: مردم با حضور حداکثری خود درانتخابات خوشبختانه فردی را انتخاب کردند که دغدغه اصلی شان مسائل و مشکلات شهرستان املش است وجناب آقای صفری از جمله نمایندگانی است که در زمانی که امام جمعه شهرستان بودند نیز مطالبه گری خوبی درخصوص شهرستان املش داشتند.

فرماندار املش اظهار داست:کار های عمرانی خوبی در حد وتوان مسئوولین انجام شده است اما شان وجایگاه شهرستان املش بیش از این است .وی در ادامه به مشکلات شهرستان از جمله تخریب سه پل براثر سیل در سه سال قبل سخن گفت و افزود:این مشکلات حجم عظیمی از نگرانی ها ومطالبات مردم را بالا می بردواعتبارات شهرستان واستان را صرف میکند.وی اضافه کرد: خوشبختانه با حمایت های نماینده محترم و مطالبه گری امام جمعه معزز پل لردا سرا با پیشرفت فیزیکی در حال انجام است وانشاا…تا شش ماهه اول 1400افتتاح خواهد شد.

وی با تاکید براینکه اقتصاد شهرستان املش براثرتخریب پل کیازنیک دگرگون گردیده است افزود:شاخص های عمرانی خوبی انجام گرفته که از جمله آن میتوان به شاخص گاز رسانی در مناطق ییلاقی اشاره داشت که جزءشهرستان های برترهستیم که متاسفانه ادامه کار پیمانکاران در روستاهای موسی کلایه و بالا دست هنوز باقی مانده است.

نماینده عالی دولت همچنین به اهم مشکلات راههای روستایی و ییلاقی،آب شرب پرداخت و گفت: اقدامات خوبی در زمینه آب آشامیدنی حفر دو حلقه چاه با کمک نماینده محترم صورت گرفته و در دستور کار است وهمچنین چند چاه کشاورزی که مستعد انتقال آب شهر هستندبا انجام آزمایشات در حال اجراء می باشد.

رنجبر آسیب دیدگی عدم ساماندهی رودخانه ها را از دیگر مشکلات برشمردو افزود:با توجه به شرایط سختی که در کشور حاکم است می طلبد که همه دست به دست هم دهیم تا خواسته های مردم که همان توسعه و آبادانی شهر است، تلاش بیشتری نماییم.فرماندار املش در ادامه ضمن تبریک به حیدری معاونت عمرانی جدید در فرمانداری املش افزود:از معاونت عمرانی فرمانداری انتظار داریم از ظرفیت های موجود شهرستان در مواقع بحرانی استفاده کند وارتباط خوبی با دستگاهها،دهیاران وشوراها داشته باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان املش با تاکید براینکه توجه و عملکرد مسئوولین ادارات به مناطق ییلاقی باید بیشتر باشد و این امر بسیار مهمی است افزود: اقدامات و ارزیابی مدیران جزء شاخص هایی است که با حضور شان در روستاها ومناطق ییلاقی وجلسات مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

رنجبر با بیان اینکه 30درصد چای کشور در شهرستان املش تولید می شود که دراین راستا بازدید استاندار کنیا به همراه هیات اقتصادی این کشور  از کارخانه های چایسازی املش باعث خواهر املش با کنیا  شد افزود: «خواهر خواندگی» املش و کنیا فرصتی ویژه در حوزه کشاورزی و گردشگری است

فرماندار املش خاطر نشان کرد: سردهنه سازی ها،حفر چاههای کشاورزی را از دیگر مشکلات شهرستان املش است که شناخت مشکلات ، پیگیری ومطالعه جهت رفع مشکلات درشهرستان املش بسیار مهم است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

در پایان این جلسه  با تقدیر از زحمات نصرت طاوسه؛ مصطفی حیدری شلمانی به عنوان معاون عمرانی فرمانداری املش معرفی شد

 

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *