03:00

1403/05/06

از سوی اداره کل گردشگری گیلان صورت پذیرفت؛ بازدیدهای نظارتی مستمر از تاسیسات گردشگری گیلان

165991

بازدید های نظارتی ازتاسیسات گردشگری استان گیلان در 3 محور اصلی گردشگری(رشت به آستارا-چابکسر-رودبار)و محورهای فرعی گردشگری انجام شد.

سرپرست معاونت گردشگری گیلان از انجام بیش از سه هزاربازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری در سال گذشته خبر داد.
به گزارش ایلنا از رشت، حمید رضا آذرپور کنترل دقیق و مستمر واحدهای اقامتی و پذیرایی،دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان را از جمله مهمترین برنامه های این معاونت برشمرد و اظهار داشت:تاثیر مطلوب این خدمات در سطح رضایت مندی گردشگران مشهود است.
وی افزود: نظارت بر کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده و نرخ اغذیه و اشربه، رعایت بهداشت وارائه خدمات مطلوب به مسافران، رعایت ضوابط مندرج در آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در تاسیسات گردشگری توسط کارشناسان نظارت بر خدمات گردشگری استان انجام می شود.
حمیدرضا آذرپور ادامه داد:بازدید های نظارتی ازتاسیسات گردشگری استان گیلان در 3 محور اصلی گردشگری(رشت به آستارا-چابکسر-رودبار)و محورهای فرعی گردشگری انجام شد.
این مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان در خاتمه خاطرنشان کرد:این بازدیدها و بررسی های به عمل آمده منجر به صدور 181 مورد تذکر کتبی و 79 مورد اخطار کتبی به واحدهای یاد شده گردید که در این راستا نواقص و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفته وپیگیری های لازم به منظور تسریع در رفع این مشکلات در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *