03:49

1403/05/06

آرزویم این است روزی بتوانم پیراهن تیم محبوبم پرسپولیس و تیم ملی را بپوشم

 

به طور کامل خودتون رو برای فوتبالدوستان گیلانی معرفی کنید؟از چند سالگی به این رشته ورزشی علاقمند شدین و فعالیت ورزشی خودتون رو از چه زمانی به طور جدی دنبال کردین؟ و در این راه مشوقینی هم داشتین؟

من امیر حسین چینود متولد ۱۳۸۴.۱۲.۱۷هستم از هفت سالگی به فوتبال علاقمند شدم وبه صورت حرفه ای از سن ۱۲ سالگی در مدرسه فوتبال باشگاه کشاورز املش بودم که در سن ۱۳ سالگی به توصیه مربیان خودم آقای فلاح و موذن به باشگاه امیر کلاچای ،زیر نظر آقای حسن سلیمی رفتم. با امیر کلاچای در لیگ برتر نونهالان بازی کردم ،سپس در سن ۱۴سالگی  به تیم  نونهالان ملوان بندرانزلی پیوستم و یک سال در لیگ کشوری بازی کردم و بعد به توصیه مربیانم‌به تیم کشاورز املش برگشتم و این تیم را در مسابقات لیگ برتر نوجوانان همراهی کردم.

چند سال سابقه حضور در تیم کشاورز املش رو دارین؟ و چرا از بین تیم‌های گیلانی کشاورز املش رو انتخاب کردین ؟

۳سال چون یکی از بهترین تیم های گیلان و تیم شهر خودم میباشد، که در رده پایه حرف زیادی برای گفتن دارد

قشنگترین و تلخ ترین خاطره فوتبالی خودتون رو برامون تعریف کنید؟

قشنگترین:بازی با خمام و جنگ برای ماندن در لیگ برتربود  که در  آخر با پیروزی ما به پایان رسید.تلخ ترین: بازی با دخانیات بود که تماشاگران املشی که از همینجا ازشون تشکر میکنم که زحمت  کشیدن و خودشان را به بازی دخانیات در شهر رشت رساندن و شاهد ناداوری این بازی بودن که چطور در این بازی حق مارا به ما ندادن البته از زمین بد دخانیات هم باید گِله کرد چون اصلا مناسب بازی کردن نبود  و باخت در این بازی تلخ ترین بازیه من تا به اینجای زندگیه فوتبالیم میباشد.

مهم ترین گلی که برای تیم کشاورز زدین و همینطور آخرین گل زده شما به چه تیمی بوده؟

مهم ترین گلم در بازی با سپیدرود بود که از نیمه های زمین به سمت دروازه حرکت کردم و با چیپ تماشایی گلم را به ثمر  رساندم و در نهایت این بازی با برد قاطعانه ۴بر هیچ  به نفع خودمان  به پایان رساندیم آخرین گلم به تیم فراز لاهیجان بود که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندم.

نظرتون درباره سرمربی تیمتون آقای فلاح چیه؟ و ایشون تا چه اندازه برای پیشرفت و موفقیت آینده فوتبالی شما و همبازیهاتون قدم برداشتن و حمایتتون کردن؟م

املش در رده پایه باید مدیون آقای کیومرث فلاح باشد چون مربی خوب و با دانشی است ک در استان حرف برای گفتن بسیار دارد ، او با تلاش و پشت کار به اهداف خود می‌رسد، و او به حق یکی از بهترین مربی های پایه استان گیلان میباشد.

هر مربی‌برای موفقیت بازیکنان تیمش تلاش می‌کند تا آنها برای تیم‌ مفید باشند آقای فلاح هم جز مربیانیست که در موفقیت بازیکنان سهیم است و هر چه در توان دارد برای تیم و بازیکنان از جان مایه میگذارد.

اگه قرار باشه یه جمله تقدیم کنید به تیم محبوبتون اون جمله چیه؟

کشاورز قلب تپنده املش

سقف آرزوی فوتبالی شما تا کجاست؟

بازی کردن در تیم محبوبم پرسپولیس و تیم ملی

چه خواسته ای از مسئولین و چه انتظاراتی از هواداران تیم شهرتون دارین؟

از مسئولین تقاضا دارم که تیم کشاورز  را از همه نظر حمایت کرده و مارا تنها نگذارند….
یه تشکر ویژه از مدیر باشگاه  آقای دکتر علیپور و هیئت مدیره و تمام کسانی که در این راه مارا همراهی کردند را دارم

دست تک‌تک تماشاگران املشی را میبوسم چون در این مسابقات همیشه یار دوازدهم ما بودن و ما را مورد لطف خود و محبت خود قرار دادند.

شعبانی: خبرنگار ورزشی رانکوه نیوز

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *