01:35

1403/07/27

نیاز مردم شهرستان املش به دریافت درمان‌های تخصصی

به منظور بررسی نحوه ارائه خدمات درمانی و مشکلات بیمارستان نیکوکار املش، اسدالله عباسی،استاندار گیلان به همراه دکتر مصطفی گل شکن،معاون توسعه مدیریت،منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بیمارستان نیکوکار املش بازدید نمود.

به گزارش رانکوه نیوز، دکتر گل شکن در این بازدید با اشاره به مسئولیت‌های سنگین دانشگاه در قبال امور مرتبط با سلامت مردم گفت؛ برای حل و فصل چالش‌ها، کمبودها و مشکلات سیستم درمانی استان گیلان باید تمامی دستگاه‌های ذی ربط خدمت رسان با یک همکاری جهادی برای خدمت هرچه بهتر به مردم، پای کار آیند.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارش عملکرد و اقدامات صورت گرفته برای بیمارستان‌های استان در طول یکسال اخیر،افزود:با توجه به نیاز مردم شهرستان املش به دریافت درمان‌های تخصصی، می‌بایست علاوه بر تکمیل، توسعه و ارتقاء هرچه سریع‌تر بخش‌های درمانی،در حفظ و نگهداشت این سرمایه‌های دولتی نگاه ویژه داشت که این امر مستلزم تخصیص اعتبارات ویژه درمانی و دریافت به موقع مطالبات دانشگاه است.
در پایان این بازدید، طی گفت و گوی دکتر گل شکن و استاندار گیلان با پرستاران و کادر درمان مشکلات آنها ازجمله؛ کمبود نیروی پرستار، خدمات،نگهبان و همچنین،اضافه کار و کارانه، نحوه شیفت بندی‌ها، تخت‌های فعال و غیرفعال، خرابی دستگاه‌ها، تغذیه، اورژانس، نحوه حضور رزیدنت‌ها و پزشکان آنکال را مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم جهت انجام اقدامات لازم برای رفع مشکلات کادر درمان و بهبود عملکرد این بیمارستان داده شد. در این بازدید دکتر جمشید محمدی،رئیس مرکز اورژانس گیلان نیز حضور داشت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *