08:00

1403/07/27

از جعفری تا مرجانی؛

نگاهی به ۳ گزینه نهایی فرمانداری تالش

پس از انتصاب کیا عاشوری فرماندار تالش به عنوان سرپرست فرمانداری رشت، گمانه‌زنی ها درباره جایگزین وی، آغاز شد.

به گزارش رانکوه نیوز به نقل از گیل خبر، از میان نام های مختلف، ۳ نفر از شانس بیشتری نسبت به سایرین برخوردارند که در این گزارش، نگاهی به کارنامه و سوابقشان داریم.

از مهدی جعفری، مدیرکل امور روستایی و عشایری گیلان به عنوان گزینه محتمل فرمانداری نام برده می‌شود. فرماندار املش، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بندر انزلی و رئیس دانشگاه پیام نور بندر انزلی از جمله مهم‌ترین سمت‌های جعفری است.

از سویی دیگر، فرامرز مرجانی که هم اکنون به عنوان سرپرست فرمانداری تالش فعالیت می‌کند، از دیگر گزینه‌هایی است که شانس بالایی برای تصدی فرمانداری تالش دارد. معاونت‌های سیاسی و عمرانی فرمانداری تالش، مسئول اداره سیاسی فرمانداری شهرستان رشت، بخشداری پره سر و بخشداری مرکزی رودبار از دیگر سوابق مرجانی است.

کیوان اسدپور، فرماندار اسبق آستارا که مدیرکلی هلال احمر استان گیلان و معاونت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان را در کارنامه دارد، دیگر گزینه‌ای است که گفته می شود شانس تصدی عنوان فرمانداری شهرستان تالش را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید که در نهایت کدام گزینه به پیشنهاد استاندار گیلان و با حکم وزیر کشور، عهده‌دار سمت فرمانداری تالش خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *