03:15

1403/06/18

دیدار صمیمی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان با فرماندار شهرستان املش

در این دیدار آخرین وضعیت اشتغال و پرداخت تسهیلات اشتغالزا، وضعیت اجرای طرح کالابرگ، پروژه مسکن مهر و ... مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش رانکوه نیوز، امروز سیاوش آقاجانی در راستای برنامه های بازدید از شهرستان ها به همراه مدیر تعاون، رییس اداره حراست و مسئول نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان املش با مختار رضایی فرماندار این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار آخرین وضعیت اشتغال و پرداخت تسهیلات اشتغالزا، وضعیت اجرای طرح کالابرگ، پروژه مسکن مهر و … مورد بررسی قرار گرفت.

سیاوش اقاجانی در این نشست بر پیگیری در تسریع روند پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ با اولویت طرح های کارفرمایی و تعاونی در املش تاکید کرد.

وی در خصوص طرح کالابرگ نیز با بیان اینکه باید تمام مناطق و دهستان ها حتی ییلاقات نیز به شبکه متصل شوند خواستار پیگیری مسئول نمایندگی املش با تعامل فرماندار در این راستا شد.

آقاجانی همچنین خواستار اقدامات ترویجی جهت تشکیل تعاونی توسعه و عمران در املش شد.

در ادامه این نشست نیز ضمن بررسی آخرین وضعیت پروژه مسکن مهر شهرستان املش پیرامون رفع مشکلات موجود بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است رضایی فرماندار شهرستان املش در این نشست بر راستی آزمایی طرح های اشتغالزا تاکید کرد.

وی همچنین با بیان اینکه در خصوص مسکن مهر شهرستان با کسی تعارف ندارم، از پیگیری جدی خود جهت تسریع در تکمیل و تحویل واحدها به اعضا خبر داد.

فرماندار املش همچنین آمادگی خود را در خصوص تشکیل تعاونی توسعه و عمران با بهره گیری از ظرفیت دهیاران و بخشداران و ترویج مزیت های این تعاونی در روستاها اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *