02:50

1403/06/18

‍ دستگيري پزشك قلابي در صومعه سرا

فرمانده انتظامي شهرستان صومعه سرا از دستگيري پزشك قلابي در اين شهرستان خبر داد.

 

 

 

 
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی صبح رانکوه؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، گیلان؛ سرهنگ اردشير آقاجاني در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي دريافت گزارشات مردمي مبني بر اينكه فردي سابقه دار اقدام به تاسيس يك مطب پزشكي كرده و در آن اقدام به درمان مردم مي كند، بررسي موضوع در دستوركار ماموران پليس امنيت عمومي اين شهرستان قرار گرفت.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه با كار تحقيقاتي پليس مشخص شد كه فرد موردنظر داراي مدرك ديپلم بوده، افزود: متهم دستگير و پس از كشف مقداري دارو از وي، در جلسات بازپرسي مشخص شد اين كلاهبردار حرفه‌اي هفت فقره جعل و كلاهبرداري در پرونده خود دارد.
وي با اشاره به اينكه متهم بدون داشتن پروانه و مجوز رسمي خريد و فروش دارو با پخش كارت تبليغاتي با كد نظام پزشكي جعلي مردم را سنين مختلف مورد طبابت قرار داده و دارو تجويز مي كرد، بيان داشت: او با قرار دادن تصاير و ملزمات طبابت و پوشش لباس پزشكي ونگهداري تعداد زيادي كتاب پزشكي در مطب از سادگي بيماران در خصوص سابقه طبابت سوء استفاده مي كرد.
اين مقام انتظامي در پايان با تاكيد بر اينكه كلاهبرداران افراد شيك پوش؛ حراف و ولخرج هستند، از شهروندان توصيه كرد: قبل از اطمينان به افراد در خصوص صحت گفتار آنان مطمئن شوند

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *