06:42

1403/04/03

فرماندار لنگرود در جلسه شورای اداری شهرستان:

باید با اخلاق مداری، قانون مداری، توانمندی، کارآمدی وتامین ونظارت موجب بالندگی نظام اجرائی و اداری شویم.

فرماندار شهرستان لنگرود گفت: باید با اخلاق مداری، قانون مداری، توانمندی، کارآمدی وتامین ونظارت موجب بالندگی نظام اجرائی و اداری شویم.

به گزارش رانکوه نیوز؛ محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود در حلسه شورای اداری شهرستان لنگرود که با حضور اعضای شورا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید به بیان اینکه با اخلاق مداری، قانون مداری، توانمندی، کارآمدی وتامین ونظارت موجبات بالندگی نظام اجرائی واداری شویم بتوانیم افزود: مدیران نباید مسئله ساز باشند، بلکه باید مسئله یاب بوده و به دنبال حل مسائل باشیم.

فرماندار شهرستان لنگرود ضمن دعوت از آحاد مختلف جامعه جهت شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، بیان کرد: حادثه بسیار تاسفناک فقدان رئیس جمهور شهیدکه بحمداله با حضور پرشور مردم، تشییع و بدرقه شد اکنون باید در انتخابات پیش رو با انتخاب فردی شایسته در تراز که بتواند همچنان روش مردم مداری، ولایت مداری را پیشه خود نماید، سیره خدمت را که متاسفانه در برخی از ادوار مختلف به فراموشی سپرده شده بود راهمچنان استمراردهد.

جلالی در ادامه به رویداد مهم انتخابات در پیش اشاره نمود وکفت: در تعمیق دموکراسی و مردم سالاری مهم ترین رکن، امرانتخابات است و وظیفه ما و هیات نظارت، تمهیدات مقدمات برگزاری، وتحقق راهبردهای مختلف انتخابات از جمله سلامت، امنیت و مشارکت است که باید به نحو شایسته به وظیفه خود عمل نمائیم.

محمدرضا جلالی فرماندار و رئیس حوزه انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان به ادارات تاکید نمود: بر اساس ماده ۶۸ انتخابات هیچ یک از دستگاه اجرایی حق استفاده از امکانات دولتی بر علیه هیچ کاندیدا را ندارند، و بر اساس قانون این عمل جرم محسوب شده لذا با متخلفین برخورد خواهد شد.

شهرداران مکان هایی را برای الصاق پوستر و الواح تبلیغاتی را سریعا آماده نمایند. و با هر نامزد که تمایل به برگزاری سخنرانی و همایش را داشته باشد با هماهنگی، همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار لنگرود به مدیران ادارات تاکید کرد: گزارش جامع و مطلوبی از عملکرد دولت سیزدهم را آماده و توصیه کرد: خدمات سه ساله دولت شهید رئیسی را در کنار مجموع اقدامات چهل و پنج ساله نظام اسلامی به مردم گزارش نمائید.

جلالی تکریم ارباب رجوع را مهم دانست و به مدیران ادارات گفت:از شما انتظار است برخورد خوب و مناسبی را داشته باشید و قابل پذیرش نیست که با ارباب رجوع رفتار بد صورت بگیرد ما خادم مردم هستیم و باید تلاش نمایئم وظیفه خود را انجام دهیم و رضایت مندی مردم رو فراهم کنیم.

جلالی رعایت عفاف و حجاب را مهم دانست و متذکر شد: همه ما موظفیم در سیستم اداری خود این امرمهم را رعایت نمائیم.
فرماندار شهرستان لنگرود نقش آب بندان ها برای تامین آب زراعی را مهم در فصل کشاورزی دانست و افزود: امسال برای سومین سال پی در پی دچار تنش آبی هستیم طی دو سال گذشته مدیریت بخوبی انجام شده وامسال اقدامات خوبی نیز انحام سده ولی به این معنا نیست کار تمام شده است اقتصاد معیشتی مردم این شهرستان نیازمند اب است لذا باید مدیریت آب داشته باشیم و توزیع آن هم عادلانه صورت بگیرد.

در این جلسه امام جمعه شهرستان لنگرود، نماينده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی، معاونین فرمانداری، بخشداران. شهرداران و مدیران ادارات شهرستان نيز حضور داشتند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *