03:00

1403/06/18

اختصاص 18 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های راهداری شهرستان املش / استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی در انتخاب پیمانکاران پروژه ها

امیر مرادی در حاشیه جلسه فرماندهی پاسخ به عملیات بحران املش در گفتگو با خبرنگار رانکوه نیوز با بیان اینکه جلسه مدیریت بحران درچند محور برگزار شده است افزود:قطعی آب شرب شهرستان املش از مهمترین موضوعات بود که به آن پرداخته شدو تصمیم برآن شد که در زمان قطعی آب و مشکلی که برای شبکه آب طول لات پیش می آید بتوانیم برای تامین آب شرب شهرستان حلقه های چاهی که وجود دارند را وارد مدار نماییم.

وی با اشاره به اینکه آب زراعی در روستای چماقستان مشکلاتی را به بار آورده بودخوشبختانه مشکل چاه آن حل شد و با همکاری آب منطقه ای تعمیر پمپ انجام گرفت وانشاا..وارد مدار خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همچنین افزود:دراین جلسه مصوب گردید که سردهنه ها با همکاری آب منطقه ای استان بازسازی واحیاء شوند و حفر چاه روستای چمنستان نیز انجام پذیرید.

مرادی درخصوص رانش زمین برخی روستاهای املش نیز گفت:با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زمین برای ساخت مسکن به 17 خانوار جامانده تعلق بگیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه هم افزایی بسیار خوبی در شهرستان انجام گرفته است و انشاا…بتوانیم از این ظرفیت های بوجود آمده بهره ببریم افزود:تاکید ما براینست که در انتخاب پیمانکاران پروژه ها دقت کنیم و دراین راستا ازظرفیت بسیج سازندگی استفاده نماییم.

وی در پایان افزود:همچنین دراین جلسه مصوب گردید پیمانکارانی را که راهداری برای دو پل انتخاب کرده اند سریعا شروع بکار کنند وانشاا…تا آخرسال به اتمام برسد و مورد بهره برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *