جلسه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر به ریاست فرماندار شهرستان لنگرود برگزار شد/ تصاویر به گزارش خبرنگار صبح رانکوه فرماندار شهرستان لنگرود گفت : تمام ادارات خدمت رسان ، شهرداری ها ، بخشداری ها و دهیاری ها جهت زیباسازی و مناسب سازی اقدامات لازم را تا پایان سال انجام دهند.
بازدید سرزده استاندار گیلان از روستای تاریخی بویه املش/تاکید بر تداوم حضور میدانی مسئولان در مناطق مختلف استان