به گزارش رانکوه نیوز؛یک درخت سیب قرمز از نوع محلی در روستای شکرپس بخش مرکزی شهرستان املش امسال برای بار دوم میوه داد. این درخت حدود ۱۲سال عمر دارد و در باغچه منزل مسکونی رضا دل زنده اهل روستای شکرپَس بخش مرکزی املش واقع شده و بار اول، تابستان
محمد مهدی صفری روز پنج شنبه در بازدید از نخستین خزانه برنج در روستای شکرپس بخش مرکزی املش در گفتگو با خبرنگار رانکوه نیوز بیان کرد: ایجادخزانه نشانه آغازفصل تولیدبذروکشت برنج است وبرنج این خزانه ازنوع رقم هاشمی است وامروزبه روش جوی پشته،برای کشت در۵ هکتار شالیزارایجادشد وی افزود:خزانه
رئیس شورای روستای شکرپس املش گفت: در چند سال اخیر کارهای خوبی در بخش های مختلف عمرانی در این روستا هزینه و سرمایه گذاری شده است. علی خوش رفتار در گفتگو با خبرنگار رانکوه نیوز اظهار داشت: بنده دو دوره عضو شورای شکرپس بوده و فرمانده پایگاه
بخشدار جدید املش از تخریب راه های روستایی بر اثر بارش شدید باران از دو روستای یاعلی گوابر و شکرپس بازدید کرد. به گزارش خبرنگار صبح رانکوه ، نصرت تاوسه بخشدار جدید بخش مرکزی با حضور در مناطق سیل زده در جریان چگونگی مشکلات شهروندان قرار گرفت. وی