چای شما
اختصاصی رانکوه نیوز

مدیر کل پست گیلان در گفتگو با رانکوه نیوز

تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۷ در ۱۲:۱۶ ب.ظ , کد خبر:   74579
هدف پست جلب رضایت مشتری با شعار سرعت، دقت و اعتماد است

مدیر کل پست گیلان گفت: هدف پست جلب رضایت مشتری با شعار سرعت، دقت و اعتماد است.

 

 

مهدی سبحانی در  گفتگو با خبرنگار رانکوه نیوز با اشاره به توانمندی نیروی انسانی در پست اظهار داشت: پست استان با حدود ۶۰۰ پرسنل ۱۶شهرستان،و بخش ها و توابع به مردم عزیزدر حال خدمت است ،شبکه پستی  گیلان نیز متشکل از بخش های دولتی ،دفاتر پیش خوان دولتی ،دفاتر آی سی تی روستایی ،نمایندگی ها به صورت موی رگی در حال انجام خدمت است.

 

وی افزود: بهره مندی شرکت ملی پست از تکنولوژی روز و استفاده از بسترهای الکترونیکی موجب گردیده که همانند یک شبکه در کل کشور به یکدیگر وصل شویم و در حال حاضر قادر خواهیم بود از طریق نرم افزارهای جامع قبول ، کلیه خدمات را ارائه و بواسطه نرم افزار کلیه مرسولات در سیستم ثبت و بصورت لحظه ای قابل رصد و پیگیری باشند .

 

سبحانی تصریح کرد: تمام کارهایی که ما در مجموعه پست انجام میدهیم به صورت هوشمند و الکترونیک است،در زمان های گذشته در مرسوله های پستی به صورت سنتی و رسیدی انجام میشد که زمان بسیار زیادی را صرف میکرد و هزینه آور بود،اما الان یک مرسوله از همان لحظه قابل رصد هست به صورت الکترونیکی تا لحظه ای که به دست شخص برسد.

 

مدیر کل پست گیلان بیا داشت:  اموزر ارسال مرسولات پستی به  صورت هوشمند وآنلاین صورت میگیرد،برای امنیت مرسوله ها کامیون های حمل مجهز به جی پی اس هستند،که اگر در جایی غیر مسیر های تعریف شده اگر حرکت کند به مسئول مربوطه اطلاع آنی خواهد داده شد.

 

عکس و خبر: ابوالفضل شکری

 

 

بنر-رانکوه-نیوز-ادامه-مطلب.

نظر دهید